Koncept udvikling

Skarpt Digital Marketing ønskede en strategi for indhold til deres LinkedIn profil. Skarpt var ikke kommet igang med at udvikle indhold til deres LinkedIn da de mente det krævede en form for seriøsitet som de ikke udviste i deres andre sociale medie tilstedeværelser.

Knowhow indhold omkring deres felt var vejen at gå for Skarpt, på den måde kunne de både være seriøse og beholde deres gode humor og jargon som de udviser på Facebook, Instagram og Youtube.

Knowhow artikler

Jeg researchede forskellige emner og skrev artikler for Skarpt. Jeg arbejdede tæt sammen med grundlæggeren for at ramme netop den tone som Skarpt udviser og står for. Det blev til 3 fede artikler som kan læses på Skarpt’s blog. Jeg lavede on-page SEO på artiklerne så de kan findes når man søger!

“Sådan undgår du at betale formeget for din hjemmeside”
“Derfor skal du bruge video marketing på de sociale medier”
“3 tips til en skudsikker social medie strategi”

Læs dem her